Nieuws Magnat door Joop van Summeren

Al weer een tijd terug mochten wij een campagne opzetten voor de importeur van Magnat Technologies. Dit was een van de belangrijkste luidsprekerfabrikanten in de jaren 90. Het in Keulen gevestigd bedrijf had voor heel Europa een importeur in Druten zitten ( Wagner & Wagner Corporation BV). Vanaf het begin van de zeventiger jaren (1973) is de lijst uitvindingen, patenten en onderscheidingen waaraan de naam Magnat is verbonden, zeer indrukwekkend. Ik kreeg deze opdracht voor mijn bedrijf onder meer omdat ik als muziekofiel al jaren met ( live) muziek begaan was door de vele tournees en losse concerten in Europa die ik organiseerde. Deze door ons ontwikkelde campagne liep zeer lange tijd in alle toonaangevende HIFI magazines in de Benelux via Gunpowder. De gefotografeerde boxen doen het nog uitstekend en staan nog steeds in mijn woonkamer. Fotografie: John Kraft

Plaats een reactie